Domov | Dogodki | Info za študente | Raziskovanje | Laboratoriji | Člani | Ustanovitelji | Povezave | Išči
RAZISKOVANJE > RAZISKAVE > OBLIKOVANJE SMERNIC ZA USPEŠNO VKLJUČITEV PODJETJA NA ELEKTRONSKO TRŽNICO
 

Raziskave
Projekti

 


 

OBLIKOVANJE SMERNIC ZA USPEŠNO VKLJUČITEV PODJETJA NA ELEKTRONSKO TRŽNICO
 
Predstavitev raziskave:  

Naloga obravnava vključevanje podjetij v vlogi dobaviteljev na elektronske tržnice. V prvih poglavjih podrobneje predstavi pojma elektronsko poslovanje med podjetji in elektronske tržnice.

Namen raziskave je pospešiti oblikovanje smernic in uspešno vključevanje podjetij na elektronske tržnice. Prav tako želi nakazati rezultate, ki jih podjetja lahko pričakujejo v primeru, da postanejo uspešni dobavitelji kupcu, ki se oskrbuje na isti elektronski tržnici. Povečevanje obsega elektronske prodaje izdelkov in storitev je pomembno, saj klasični način poslovanja med podjetji prehaja v elektronsko poslovanje.

Spoznanja temeljijo na uspešnih primerih iz prakse, člankih in strokovni literaturi. Obravnavana problematika je aktualna za slovenska podjetja, ki v veliki večini spadajo med mala in srednje velika podjetja.

V zaključnem delu naloge so podana priporočila za prakso, za podjetja, ki še iščejo svojo pot v svet elektronskih tržnic. Na koncu je zabeleženih nekaj priporočil za nadaljnje raziskave.
 

Mag. Brigita Gajšek


Copyright
©2003 Središče za e-poslovanje.
Vse pravice pridržane.